0

וילונות אונליין קונים בוילונות רפאל!

0
Subtotal:
לא נמצאו מוצרים בעגלת הקניות.
מזמינים אתכם להינות משירות אונליין של ייעוץ מקצועי ומכירה של מוצרי וילונות והצללה ועכשיו עד הבית! כולל התקנה ללא עלות :)

טיפים לעיצוב חדר הילדים

וילונות לחדר ילדים
וילונות לחדר ילדים

הילדים שלנו הם הדבר הכי יקר לנו בעולם ואנו רוצים שהם ייהנו מכל רגע שהם נמצאים בבית. את מרבית הזמן שלהם בבית הם מעבירים בחדר שלהם, בין אם מדובר בצפייה בטלוויזיה, בישיבה על המחשב, בהכנת שיעורים או כמובן בשינה. גם כאשר הם מארחים חברים סביר להניח שהם ישחקו בחדר שלהם. על כן החשיבות של עיצוב החדר הולכת וגוברת ואנו אספנו עבורכם מספר טיפים חשובים לעיצוב חדר הילדים.

שיוך לעולם התוכן של הילד:

הילד שלכם אוהב כדורגל? כדורסל? אומנות לחימה כלשהי? טניס? הילדה אוהבת חד קרן? נסיכות? אולי מוסיקה? נסו לשייך את העיצוב של החדר לעולם התוכן של הילדים. כל הריהוט, הטקסטיל, צבעי הקירות, מדבקות קיר ועיצובים מיוחדים אחרים יהיו קשורים לעולם התוכן של הילד. מעבר לזמן השינה שלו בחדר, שיוך החדר לעולם התוכן שלו יגרמו לו לרצות להעביר יותר שעות בחדר שלו ויעצימו את התחושה החיובית שלו במקום שכן הוא עטוף בעולם התוכן שהוא אוהב.

תאורה טבעית ותאורה מלאכותית:

בחירה נכונה של וילונות לחדר ילדים תסייע לכם לשליטה בתאורה הטבעית הנכנסת לחדר. תאורה זו הנה קריטית וחשוב שתהיה לא רק מבחינת אוורור טבעי של החדר כאשר פותחים את החלון, אלא לאנרגיות החיוביות, לחיסכון בחשמל ועוד. וילון מעוצב המתאים לסגנון העיצובי של החדר ומצד שני גם כזה שיאפשר לנו גם להיחשף לעור הטבעי של בחוץ כשצריך וגם בסגירתו להחשיך את החדר מספיק כשצריך יהיה הווילון המושלם לחדר זה. כמו כן תאורה חשמלית רגילה הינה חיונית הן מבחינת מנורת לילה ליד המיטה, הן בשולחן הכתיבה להכנת שיעורי הבית בשעות הערב וכמובן תאורה ראשית לחדר כאשר לאפשר מספיק אור בחדר בשעות שבחוץ חשוך.

דאגו להרבה שטח אחסון:

ילדים מגיל קטן מתחילים לאסוף ולאגור פריטים משלהם. בין אם הם מתחילים אוסף כלשהו, תכשיטים, מחזיקי מפתחות, כדורי רגל או צעצועים למיניהם. בנים או בנות זה לא משנה – לאורך השנים הם יאגרו עוד ועוד דברים ועל כן מלבד מיון שכדאי לעשות עמם מפעם לפעם, חשוב לדאוג להם להרבה שטח אחסון שישתלב יפה עם עיצוב החדר ויאפשר להם יותר ביטחון לשמור על החפצים שלהם.

היכנסו לאתר של מעצב הפנים יובל הלל לטיפים נוספים בתחום העיצוב.

ניווט באתר

סוגי וילונות

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן